In-Home Advertising

In-Home Advertising (geadresseerde of ongeadresseerde reclamepost) is het ultieme medium om jouw Pulse score te verbeteren en een relatie met je klanten op te bouwen of te versterken. Dit is waarom:

In-Home Advertising dringt door tot de kern van de gezinnen

In-Home Advertising brengt jouw merk tot bij de mensen thuis, op de keuken- of salontafel, daar waar de beslissingen genomen worden. Als In-Home Advertising campagnes goed getarget zijn en hun content relevant is voor de mensen tot wie ze zich richten, is bewezen dat ze een positieve impact hebben op de emotionele gehechtheid en de trouw aan het merk in kwestie.

In-Home Advertising wordt uitstekend onthaald

Ons Ad’titude onderzoek uit 2018 toonde duidelijk aan dat In Home Advertising in het algemeen bijzonder goed ontvangen wordt in tijden van ad avoidance. In-Home Advertising wordt niet als intrusief beschouwd en staat meestal synoniem voor een aangenaam moment van ontspanning. We nemen de tijd om post die aan ons gericht is door te nemen, ook reclame en gepersonaliseerde aanbiedingen, terwijl we een kop koffie drinken. Resultaat: de aandacht is maximaal.

Of je In-Home Advertising nu afzonderlijk of in combinatie met andere media gebruikt, je zal vaststellen dat het medium niet alleen een hoge ROI kan genereren, maar ook voor een aanzienlijke verrijking van de klantenrelatie kan zorgen.

In-Home Advertising spreekt emoties aan

Meerdere wetenschappelijke en universitaire studies op basis van de recentste neurowetenschappelijke technieken (zoals MRI-technologieën bijvoorbeeld) toonden duidelijk aanzienlijke verschillen tussen print en digitaal. De emotionele impact van papier ligt veel hoger. Bijgevolg is de memorisatie van het merk en de boodschappen beduidend beter.

In-Home Advertising is valoriserend

De perceptie van een papieren mailing blijft hoog, zeker in vergelijking tot een e-mail. Mensen die mailings op papier ontvangen, voelen zich naar waarde geschat en belangrijk; ze krijgen echt het gevoel dat ze als individu beschouwd worden (Source: In-Home Advertising customer experience study, GFK Belgium).

Ontdek impactvolle cases en eenvoudige tips & tricks over hoe je In-Home Advertising kan inzetten in je relationele mix.

In-Home Advertising is zeer performant

Alle indicatoren (open rate, recall rate en intent to act, maar ook de reading rate en de levensduur van het medium en de boodschap) wijzen in dezelfde richting. Ze tonen allemaal aan dat In-Home Advertising veel beter presteert dan e-mail. De onmiddellijk gegenereerde resultaten liggen gevoelig hoger en dragen ook veel meer bij tot een toename van de emotionele hechting en de trouw aan het merk.

Blijf op de hoogte van de laatste trends en insights rond In-Home Advertising.